No Photo!

God morgon goingar! Äntligen lördag och lite helg! Gott va ? Är ni lediga?
Det är inte jag men jag är glad för det ;)

Jag vet att det har vart lite kasst med uppdaterandet här nu i några dagar. Men min telefon är knäpp. (Och oftast så mobilbloggar jag. Tråkigt men sant.)
Min Google Fungerar typ inte alls. Söker jag efter bilder så får jag upp dom där små miniatyr bilderna ni vet. Men jag kan varken klicka upp dom så dom blir större eller gå vidare till nästa sida! Vet inte varför de är så? Är det någon som har/haft samma problem med sin iPhone?

Så varför bloggar jag inte då?
För jag tycker personligen det är skit tråkigt att bara läsa inlägg utan bilder. Booooring :( så därför låter jag hellre bli.
Får väl släpa med mig kameran vart jag än går och kicka igång en fotoblogg istället så har vi löst det problemet ;) ska bara hitta orken först.

Sorry för segt inlägg men nu vet ni varför det kan vara lite dött här ibland :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så för alla som har iPhone, det är en bugg

2012-03-10 @ 15:29:21 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0