Monday Morning

God Morgon birdies!
Har ni haft en trevlig helg ? Det har faktiskt jag haft! :)
Men idag är det måndag igen och jag är fortfarande ledig. Jihaaa! Har sagt det förut och säger det igen - Det Finns inget bättre än lediga måndagar. Mark My Words Little fellows !
image description
Har redan gjort en sak på min to-do list, så nu återstår bara fyrahundratrettioelva saker till!
Ledig var det va? Haha! Jaja jag njuter ändå :)

Fick även en liten fråga ang min jacka men får svara här eftersom du lämnade kommentaren anonymt ;)
Den är iaf i storlek 36. Tajt sitter den ju men sån är ju modellen. Så jag tycker du ska behålla din storlek om du fortfarande kan röra armarna ;)
ska man vara fin får man lida pin - det uttrycket blir aldrig för gammalt för det stämmer verkligen så bra! :)
Annars kan du ju alltid pröva storleken större i butik :)
Lycka till!



Dagar kvar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0