Buon giorno

God morgon mina vänner,ovänner och alla som jag inte känner :) hoppas ni har sovit gott!
Nu är det måndag och ny vecka igen för er som inte visste ;) själv är jag ledig idag och imorgon (detta är ju min helg nu). Måste egentligen ta mig mer till Torget IDAG och köpa en doppresent till min kära väns små liv. Dopet är på söndag och jag jobbar ju ända fram tills dess sen. Paniiik! Speciellt extra panikit blir det när man inte har bil och kan ta sig till torget hmm :/ får lösa detta på nått sätt. Oj oj oj...

Nu frukost!!
Funderar även på att skriva av mig lite sen igen. Funderat för mycket och måste ur mig lite. Men vi får se.
Hörs senare!

Ni får en bild på vädret sålänge eftersom jag fortfarande sitter i morgonrocken ;)

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0