McWrap hysteri

Det finns en tjej på Facebook vid namn Jessica Lundgren som tidigare la ut ett kort på McDonalds nya Wrap och skrev att det var falsk marknadsföring! Hon blir kallad både det ena och andra. Tönt, nolla, ödslad tid osv. Kan inte förstå hur folk kan vara så hemska mot varandra..
Se på korten och döm själva!
Hade du nöjt dig med att få denna Wrap när du betalar för nått helt annat?
image description

Men jag håller helt och hållet med henne! Man ska få det man betalar för. Man tror ju att man köper det som är på bilden och får man inte det - ja då är det falsk marknadsföring. Enkelt!

Jag kan förstå att dom wraps man får inte ser Exakt likadana ut som dom på bilderna, med upplägget och allt. För det är ju upplagt just för att man ska se innehållet MEN man ska däremot få samma mängd mat. Punkt.
Alltså ändå upp till kanten.
Nästa gång jag köper en McWrap så ska jag absolut öppna den på plats och är den inte som förväntat så är det ju enklare att gå tillbaka och klaga.

För jag tror INGEN vill få mindre än vad dom betalar för... Eller?

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejsan.

Jag håller med. Falsk marknadsföring.

Jag blir förbannad på reklamen för;

folk vill ha sin mat fort och det tar 3,5-4 min att fritera en kyckling (om man vill ha färsk mat) sen ska man stressa ihop produkten vilket gör att den absolut inte ser ut som på bilden.

Jag förstår att våra gäster (jobbar på MCD) blir besvikna. För bilderna stämmer inte överens med verkligheten.



Ha det gott!

Kram Johanna

2012-05-15 @ 22:57:16 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0