Vinter vs Höst

God Morgon mina regndroppar!
Sitter här på bussen och funderar på en färganalys faktiskt. Fick ju en gjort för några år sedan och har för mig att vi kom fram till att ja var en höst. Alltså en kall färg. Men kan inte komma ihåg till 100% så därför hade jag velat göra en till nu så jag vet :) för jag känner mig även som en vinter (mörkt hår, blek hy & gröna ögon). Men jag kommer ihåg att hon sa att jag inte passar i klarröda färger vilket finns i vinterns färgpalett.
Hmm.....

Någon som vet vart man kan göra en färganalys i närheten av Stenungsund och vad det skulle kosta? :D kan Vara kul att veta så man kan göra en "extrem
Makeover". Behöver förändring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0