Ändrade planer

Lördag it is och idag skulle vi egentligen åkt till Trollhättan och gått på Greenlight Galan men vi ställde in det och stannar hemma istället. Och tur var väl det... Hade inte stått ut. Men jag önskar Daniel all lycka och hoppas galan blir bra utan mig där. Vilket kan bli svårt ;) haha! Nädå jag håller tummarna för han!


Så idag ska jag istället ta ett glas vin här hemma i soffan efter en härlig dag på torget med shopping och fika med Michelle :) snart kommer grabbarna hem också så då får jag se vad dom har i kikaren :) bad och öl hörde jag ryktas om. Får väl se vart det slutar :)

Oj oj. Vitt vin i ett rödvins glas. Siken revolt , men ju större glas desstu bättre haha ;)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0