⚫⚫⚫

Då Satt man i bilen igen. Nu är det dags att Åka hem till västkusten efter 2 underbara dagar i Stockholm! Torsdagen var helt magisk! Swedish House Mafia levererade och jag dansade hela tiden! Älskart och lyckan är total ••• vill bara vända bilen, få tag på nya biljetter och röja idag med!
Igår blev det lite shopping, fikamys och rundvandring i typ hela stan.
Sen var det dags för Therese att lämna oss, och för oss att åka ut till söder och möta upp mim brorsa :) blev "några" öö och massa god mat. Sen kom det bästa!! Min och virres otrolig snygga dans och sång på tunnelbanan vid medborgarplatsen. Haha!! Fångades av övervakningskamerorna så vi hoppas det blir något stort av det här. Vi försökte ju ändå starta en egen flashmob haha! Var det någon som såg oss?? Haha! Jag dör ;)

Nä ska koncentrera mig på vägen nu så jag inte mår dåligt.
Puss

Ps. Kommer slänga upp kort från torsdagens spelning så fort jag får tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0