Kreta 2012, del 1

Som ni ser så bjuder jag ÄNTLIGEN på lite kort ifrån våran vecka på Kreta i september.. bara sådär 2 månader för sent ;) menmen.. bättre sent än aldrig eller hur ;) 
denna gången får ni se mina mobilkort från kreta.. nästa gång ska jag försöka få tag i våra kamerakort. Dom är lite bättre och lite roligare :)
frukost-tajm
haha dålig panoramabild men en liten fin vy från bergen iaf :)
min nya kompis åsnan :)
Brunbränd på en bakgata i Chania.
taket i utomhusrummet där vi åt frukost varje morgon :)
 
Detta var bara en av alla bildbomber som lär komma .. men visst är det roligare med kort ;)
Detta var som sagt bara mina mobilkort också så kamerakorten (dom bättre korten) kommer komma upp så fort vi får tillbaka våran dator från apple :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå! Jag får sån härlig Flashback när jag ser amstel-stopen.
Vi var på Rhodos får några år sedan och gick till en nattklubb på standen.
Där köpte vi amstel och fick dem i ölstop och vi minglade iväg med dem till hotellet och i vårat glasskåp står det nu två stycken. :D
Man längtar verkligen ännu mera utomlands när man ser era härliga bilder!
Kram!

Svar: JA visst är det härligt och visst längtar man tillbaka till värmen! Helt sjukt! Men man blir lite gladare av att kolla på härliga semesterbilder och höstdeppet glöms bort för en sekund :)
Beatrix

2012-11-13 @ 19:06:32 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0