Taggad vecka!

God morgon mina duvor! Idag är det äntligen måndag! Helgen gick otroligt fort, men det kan bero på att jag var tvungen att hoppa in och jobba även fast jag var ledig. Men vad gör det :) Cash is King och nu ska jag verkligen börja spara på riktigt. Då är några extra arbetstimmar välkomna :)

Ser så fram emot denna vecka. Kan komma att bli årets bästa vecka!! Faktiskt! Idag efter jobbet ska jag möta upp tjejerna i Göteborg för lite mat sen bio. Idag är det äntligen våran tur att se den mest efterlängtade och sista delen av Twilight... Idag ska jag äntligen få träffa min andra kille igen ;) var ju ett år sedan sist på bio så... Längtar så jag spricker!
Sen på torsdag åker vi upp till Stockholm och gör huvudstaden osäker i 3 dagar! Swedish House Mafia, storstadspulsen, hotell, god mat.. Ja det kommer bli en fruktansvärt trevlig vistelse! Jag är såååå TAGGAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0