Det kan bara bli bättre

Åh! Jag som hade sett fram emot den här dagen och så började den verkligen så dåligt!
Ringde 3 (åter igen) för att kolla så dom hade fått in min telefon osv. Möttes av den snorkigaste jävla subban på länge! Hon tyckte inte hon kunde hjälpa mig och sa bara tack för att du ringde ha en bra dag.
Jag blev måttligt irriterad kan jag ju säga.
Sen till råga på allt så gick min nagel av!! Buhu! Och jag som inte har en ny tid förän 31/10 :'( kommer få gå med en ful stympad pekfinger i typ 2 veckor! Illa!


Sen var jag på arbetsförnedringen och skulle göra en ny handlingsplan. Som TUR va så fick jag en jätte go tjej som hjälpte mig så det gick snabbt och smidigt.
Och NU ska jag och älsklingen ha mysdag och planera vårt framtida badrum på alla möjliga ställen :)
Bland annat på Ikea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0