To early

God morgon i stugan! Klockan är alldele för tidig och jag sitter redan på bussen mot jobbet. -gäsp- lite lätt trött och glömde lunchen gjorde jag med. Skit också!!

Trodde däremot att jag skulle ha lite tur med pendelparkeringen nu när jag var här 1 timme tidigare men tydligen inte. FULLSPÄCKAT! Fattar inte. När är dom här egentligen! 6 på mörra eller?!?!
Fick iaf göra en Fuling på parkeringen och parker på gräsmattan. Dom får faan skylla sig själva om dom inte bygger ut *morr* frågan är ju bara om jag kommer loss sen haha! Med tanke på att det regnar en del så lär det väl bli rena lerpölen där när jag ska hem sen. Skit också! :/ återstår att se. Förhoppningsvis så har det slutat regna tills dess och att jag kommer loss.
Håll tummarna för mig!!

Kommentarer
Postat av: Patricia

ajaj hoppas du inte fått böter, gräsmattor är inte gröna dom är jätteröda att parkera på :-( har jag erfarat :-( hoppas hoppas

Svar: Kopp ingen p-bot :)
Beatrix

2012-10-17 @ 16:42:57 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0