Tomt

Suck! Vad trött jag blir på 3! Seriöst. Vad gör dom på Sina jobb egentligen? Jobbar dom ens? Hallå!!!
Ringde efter ett returbrev på min svarta iPhone5 den 29 september!!! Enligt almanackan så är det idag den 12 OKTOBER och det har fortfarande inte kommit något jäkla returbrev !! Seriöst! Hur jävla lång tid ska det behöva ta egentligen? Jag är på krigsstigen och kom inte ge mig förän jag får rätt! Dom får faan lösa detta nu fast face to face i en av deras jäkla skitbutiker! Ångrar att jag förlängde mitt abonnemang hos dom nu men å andra sidan så är 3 dom som är billigast på ett sånt maxabonnemang och jag har tyvärr inte råd att betala mer än vad jag redan gör! Åh! En ond cirkel.. Nä ska sätta mig och Ringa lite butiker nu i jakten på min vita telefon!

Kolla.. Brevlådan idag...tom!! Vart faan år mitt returbrev TRE?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0