Wants to be a hunter again wants to see the world alone again

Jag har bestämt mig
Hur konstigt det än låter så önskar jag mig ett par gummistövlar i julklapp. Oh yes ni läste rätt. Men inte vilka gummistövlar som helst utan ett par mattsvarta Hunter.
(hade ju iofs varit bättre att ha dom nu när det är höst och mycket regn, men men)
Vet inte vad som har hänt för jag har aldrig varit ett stort fan av gummistövlar innan. Men dessa. Oj. Tycker faktiskt att det till och med kan vara snyggt till vissa kläder och inte barà i trädgården hehe :)
Och får man inte ett par snygga hunter i julklapp så får jag spara ihop pengar och köpa mig ett par själv. För spara lär jag få göra då dom är rätt så dyra. För att vara gummistövlar menar jag :/
 
nåja  Drömma kan man ju alltid göra :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0