Lördagsmorgon

Lördag står det i Kalendern och det är dags för jobb.. Dag 4 av 7.. Börjar känna mig trött på morgonen nu igen när jag ska upp, inte bra! Men imorgon börjar jag inte förrän 12 så lite sovmorgon får man allt :D sen får jag väl sova ut ordentligt på onsdag när jag är ledig :) jupp!
Idag händer det nog tyvärr inte så mycket för min del. Lördag jag vet och älsklingen ska på födelsedagsfest hos Kristian men jag tror inte jag orkar. Kommer komma hem så sent ändå från jobbet och då känns det bara som att det blir raka vägen hem. Men jag får se. Jag känner mig ju som en gammal kärring när man sitter hemma en lördagkväll :O (nu kommer säkert några av mina snälla vänner säga att jag är just det också men den bjuder jag på^^)

God morgon förresten!! :)

 

The facelook Of Today!

Svart, rött, päls, guld & hög stram hästsvans

 
Kommentarer
Postat av: Sandra Storm

Gud va snygg du är! Men gammal? Vafan, det heter arbetande tjej! ;)

Svar: Aha ja! Arbetande tjej låter mycket bättre ;) det kör vi på hihi! Åh tack gumman <3 love!
Beatrix

2012-09-15 @ 11:29:35 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0