Från sjuklingen

God morgon på er allihopa. Jag försöker verkligen komma ur sängen men det går inge bra. Har verkligen blivit sjuk nu. Jag har ju trotsat smärtan i halsen hela veckan och tji fick jag för det. Men vem vill bara ligga inne sjuk på sin semester?! Nej tack! Nu är jag bara orolig över att jag måste sjukanmäla mig när jag börjar jobba på måndag igen. Hoppas att det går över innan dess. Nu får jag ligga inne 2 dygn och försöka kurera mig. KUL! Det är strålande sol och jag är fast inne. Åh detta är så typiskt :(
Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vet hur det känns att bli sjuk när värmen har kommit.. Krya på dig

2009-08-08 @ 14:43:53 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0