Natt på Museet 2

Idag har det bara varit en lugn och skön kväll. Kan vara gott det med ibland. Jag och sambon lagade lite mat och satt framför tv sen bestämde vi oss för en film istället. Ovanligt för oss, eller inte då. :) Men man måste kolla massa film, jag är galen i film! Ikväll blev det iallafall Natt på museet 2 . Vet inte riktigt om jag tyckte om denna lika mycket som ettan, men så är det väl alltid med uppföljare.. Tråkigt bara. Den var ju värd att se, absolut, och den hade verkligen sina stunder. Det ska jag inte säga någonting om. Den får iallafall 3 av 5 utav mig. En härlig familjefilm med stundtals mycket underhållande material.


Nu är det snart dags för mig att packa ihop för dagen. Imorgon är det dags för jobb igen så då gäller det att vara pigg och alert. :) Blir nog mycket att göra imorgon har jag en känsla av :S Men men, då går timmarna fortare och det är roligare. Sen blir det lite kvälls shopping. Visar vad imorgon :)

Sov så gott allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0