Farmor

Idag blev det en liten annorlunda söndag :) För idag hälsade jag och brorsan på Våran kära farmor! Det var inte igår kan jag säga så hon blev överlycklig :) Alltid kul att göra henne glad. Hon uppskattar verkligen våra besök till skillnad från vissa andra. Men det är en annan historia. Vi satt där en bra stund, tjatade om allt möjligt, drack kaffe, kollade på massvis med kort och pratade lite till. Min kära farmor kan verkligen tala för sig trots sin ålder :) Hon är för go hon. En häftigare tant får ni leta efter ;)

Nu får vi, jag ta mig i kragen bara och hälsa på henne lite oftare. Goa farmor. Där har vi en som aldrig glömmer bort en eller tycker något om dig vad som än händer. <3

Men ojoj nu är klockan alldeles för mycket. Ska ta mig en dusch sen så blir det till att sova för min del. Ska upp tidigt imorgon som sagt och att somna i tid skadar väl inte. natti gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0