Dagen Efter..

Det blev inte så mycket bloggande igår som ni kanske förstår. :) Hade en helt underbar dag med en massa mys. Men det är väl så det ska vara. Hade allt tänk att slänga ut min outfit igår men hann inte riktigt det. Tiden blev knapp och jag fick lite bråttom..
+ att en sak irriterade mig lite igår.. usch! Jag är så jävla glad att jag flyttar här ifrån snart. Jag stod och gjorde mig iordning här hemma igår med lite musik och så som det går till när vi tjejer gör oss fina :) Så helt plötsligt, mitt i refrängen på favvolåten så ringer det på dörren. Där står grannen! Jag blev en smula fundersam och undra vad han ville, då.. Då klagar han!!!! Jag blev rätt paff måste jag säga med tanke på att klockan bara var 17.00. PÅ EN LÖRDAG! alla hjärtans dag dessutom. Han tyckte att jag spelade för hög musik och att basen var för hög så han kunde inte kolla på tv. Gubb-jävel säger jag bara. Och ja, jag får säga det just till honom för han har varit på mig enda sen jag flyttade in. Allt för att få ut mig härifrån. Jag har tatueringar, så enligt honom är jag ju automatiskt en huligan! ÅH han gör mig så förbannad.
 
Men men... nu skiter vi i han. Han ska allt få igen. Vänta och se ni bara ;)

Tänkte iaf slänga ut min outfit här idag eftersom det inte blev gjort igår :)

 Top & byxor: Gina Tricot
Skor: Deichmann

skorna :) I Love <3

Efter middagen så blev det ju Yes Man. Och den var Exakt lika rolig som jag hade förväntat mig. :)
Underbar kväll helt enkelt. Träffade även Johan & Camilla i biosalongen. Så det blev lite snack med dom innan och efter bion med.

Nä nu ska jag ta hand om min tvätt här. Måste snart ner i tvättstugan och hänga upp den.. urk.. mindre kul. Kan inte någon komma och göra det åt mig :)  Jonte kanske. Han sa precis i luren att han Ville tvätta.... VILLE. Vem Vill tvätta..? Egentligen? haha jaja.! Sen blir det bak :) mumma.

ha det bäst så länge
Kommentarer
Postat av: Evelin

Fantastiska skor!

2009-02-15 @ 16:32:58 //
Postat av: Linda

Håller med ovanstående talare!

2009-02-18 @ 09:52:32 // URL: http://bosoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0