Happy Valentine

Sitter nu på en dator jag inte alls kommer överens med, nämligen älsklingens laptop som vissa stunder lever sitt
egna lilla ilv.. Och det gillar jag inte. Speciellt när man skriver blogg eller liknande.. Men men.. Jag ska försöka behärska den en liten stund till, nästa inlägg blir helt klart från Min laptop. Har inte riktigt den stubinen, den långa varianten

Som ni säkert minns så skrev jag att jag skulle få en present av min underbara man igår. Det var verkligen den bästa presenten på länge :) En hel låda från Don Ed Hardy. Med parfymer, bodylotion och nyckelring. Åh! parfymen,den luktar
så sjukt gott. Den blir det Absolut som parfymval idag :) Mumma


Planerna för ikväll blir då följande. Först ska vi, eller rättare sagt Rickard, ha visning på lägenheten. Sen blir
det då middag på restaurang med mig, Rickard(min man), alla barnen, min mamma & min styvfar. Underbart!
Efter det så åker vi och lämnar barnen hos deras farfar och jag och min baby ska spendera
kvällen på bio. Yes Man blir det ikväll. Den är nog verkligen super bra. Hoppas jag iaf. Den verkar ju ruskigt
rolig på trailern & jag är verkligen ett Fan av Jim Carrey. Tycker har är skit rolig.

jaja nu babblar jag på som vanligt. Hoppas verkligen att ni får en jätte
trevlig alla hjärtans dag!
Det ska iallafall ja ha med min lilla familj :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0