Lördag

God Morgon Sweeties! idag är det lördag och min sista arbetsdag. Ska bli gott. Jobbar bara 3 ynka små timmar idag så det lär väl gå fort hoppas jag :D Efter jobbet drar jag, älsklingen och sernert (?) på Tattoomässa. Ska bli kul. Ska egentligen bara dit för att köpa en nya tattoo-lotion, för min gamla börjar lida mot sitt slut. Men vem vet. Man kanske hittar något annat skoj. Ska dock inte göra någon ny gadd detta året.. Lite tomt i börsen nu.. illa... Hade varit kul annars.. Hade ju tänkt o göra en liten... kanske ändå. Ja vi får se sen helt enkelt :)

Nä nu ska jag ta och trassla ut mitt hår och få någon ordning på det, sen måste jag springa till jobbet.
Ha en underbar lördag! Hej så länge!
Kommentarer
Postat av: Trixie

fin blogg :)

2009-03-01 @ 13:36:54 // URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0