Mode

Nu är jag körd... Jag har hittat så mycket snyggt på nätet nu som jag bara
 Måste ha. Verkligen!

Ja vad säger man. Dessa helt underbara skor Vill jag verkligen ha.  Hade varit perfekta till våren/sommaren. Klacken är dock lite oroande hög för min del.. Har en del skor med klack över 10cm men dom får för det mesta bara stå och se fina ut i hallen :)

Har kommit över en hel del med underbara klänningar med som jag kände direkt att jag (även dom) Bara Måste ha hem. 
Det här med internet-shopping är farligt..  haha!
Men kolla in dom så förstår ni säkert vad jag menar :)


Någon som vill ge mig dessa i en härlig alla hjärtans dag present? :)

Love//B

Kommentarer
Postat av: Charlotte

WOW , sjukt snygg den sista klänningen var!

2009-02-13 @ 02:42:53 // URL: http://beatingheart.blogg.se/
Postat av: marie

åååh denna klädsida har jag letat jättelänge efter.. har du adressen? hittade skitmycket snygga klänningar där förut, men tappade bort länken :/

2009-03-06 @ 13:25:46 // URL: http://mariemonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0