Slött

Kom hem ifrån jobbet för ungefär 1 timme sen nu. Jag är verkligen hur trött som helst. Har bara lust att lägga mig på soffan, kolla en fillm och bara ta det lugnt.. Det får nog bli så faktiskt. Vad det blir för film vet jag inte än, men säkert något med komedi. Känner för det nu :)
Just nu kollar jag på Two and a half men, Så roligt! Det är iofs gamla avsnitt men dom är alltid lika roliga ändå :)

Imorgon efter jobbet ska jag iaf åka ut en sväng till överby. Försöka se om mina jeans finns kvar.. Är dock lite skeptiskt till
att dom finns kvar nu med tanke på hur populära dom var när dom kom... Annar kanska jag kommer hem med ett par nya skor istället :) Vem vet. Störande.. Jag vill verkligen ha dom jeansen.....

Nä nu blir det film!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0