Shopaholic?

Jag har fått ett köpbehov utan dess like.. vad är detta. Jag kommer gå i personlig konkurs om jag nu släpper mig själv lös och handlar allt jag vill ha! men jag hittar så sjukt fina grejer hela hela tiden. jag har länge spanat på en ny väska (igen) därför att jag skulle vilja ha en ljus/vit/beige väska nu på sommare. Har ingen så kanske är ett bra köp. Har hittat några som jag tycker är helt okej. Här är några av dom. Till vänster: Asos Till Höger: Miu Miu

Den där Miu Miu väska vill jag verkligen HA! OMG jag älskar den... Men ja Klirr i kassa säger det då. och inte på det bättre sättet... utan snarare ett klirr med eko efter... tomt tomt... Men visst är den fin. Hade blivit super lycklig om jag hade fått ha en sådan i min ägo.

Sedan när vi var ute och kikade efter en ny väska till mig så slant vi in i en sko affär för ivanlighetens skull. Jag har alltid ögonen och tiden för att kolla skor :) Det är min drog i livet. Skor! Jag hittade dessa och blev kär. Det var kärlek vid första ögonkastet. Problemet är att dom var skyhöga.. Inga 10-12 cm här inte utan verkligen H Ö G A. Jag kan inte gå i dessa skor utan att bryta minst ett ben. Jag provade iallafall och blev ännu kärare. Sa att jag kan köpa dom och sova med dom. Ställa dom i hylla och bara kolla. Sen fick jag intala mig själv att det är nog bäst om jag lär mig gå i dom först så jag verkligen kan spatsera på stan med dessa gudomliga skor. Åh jisses... Jag hade svävat på moln...

Prövade även dessa gudomliga skor. Skorna är från Hösten 09 på scorett!
Kommentarer
Postat av: Becka

riktigt snygga skor!!

2009-07-08 @ 01:52:15 // URL: http://beckajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0