Alkohol i blodet

Back to normal.. Eller ja normal är jag väl kanske inte än. Har ju säkerligen en stor dos av alkohol kvar i kroppen. Vart lite bakis och skakis större delen av dagen faktiskt. Längesedan man blev så dålig dagen efter. Usch usch. Nä dricka är nog inget bra ändå. När vi kom hem la jag mig på soffan medans Rickard åkte iväg och hämtade upp barnen. Kan säga att jag sten slocknade och vaknade inte förän han kom hem igen. Med pizza dessutom. Såå underbart. Men jag har allt legat i soffan och somnat till lite då och då. Jag skulle kolla på premiären på det där nya programmet som visades på 5an idag. Privileged. MIssade typ hälften eftersom jag somnade hela tiden men det jag såg verkade ju ok iaf. Vad tyckte ni??


Nä nu ska jag snart lägga mig i soffan igen och kolla eller försöka kolla på en film. Får väl se om jag somnar eller inte. Känner iofs att ögonlocken blir allt tyngre ju med jag skriver så vi får väl se när jag somnar. Men det är som Rickard säger, Självförvållat. HAHA snällt va :P Jag orkar tyvärr inte slänga upp några kort nu så det kommer senare eller mer troligt imorgon. Dock efter jag kommit hem ifrån jobbet då. Jag ska nämligen jobba i Trollhättan i morgon. Det ska bli spännande att se hur detta kommer att gå. Det är ju inte min ordinare butik så ja.. Ska bli spännande. Efter jobbet så blir de tnog en släng förbi min tattuerare också för lite snack om tider osv.
Sov så gott nu så hörs vi imorgon igen!
Kommentarer
Postat av: evelina

jag tyckte det var jätte bra (aa'

:))

2009-06-14 @ 21:39:18 // URL: http://widaeus.blogg.se/
Postat av: Niclas

va kul att jobba i en annan butik... Blir nog lite spännande ska du se.. Hihi :P

2009-06-14 @ 23:56:50 // URL: http://www.niclasstahl.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0