Dagens shopping

Fick hem lite påsar idag iaf :) Ja så kan det gå

Köpte 3 nya filmer idag. Filmer 21 som jag tycker är såå bra :) Sen Hancock, den är ju bara för rolig så den måste man ju ha i filmhyllan och sist men inte minst komedin Over her dead body. :)

Sen köpte jag även ett par nya strumpbyxor. Kan ju behövas med tanke på hur lätt jag gör sönder alla strumpbyxor som finns.. jissees. Sen köpte jag även ett par sådana där gele kuddar man ska ha till hög klackade skor så man inte får så ont i fötterna. Får väl se om dom fungerar. Är det någon som testat och vet kanske??

Sen köpte jag även en nya sommar/vår jacka. Kände att jag behövde en till utöver min skinjacka. Denna nya är lite mer tålig mot regn och blåst så det var ju bra :) En bra jacka helt enkelt :) Hade även tänkt köpa ett par skor idag med faktiskt men hittade inga direkt som jag föll för. Det finns några jag gärna vill ha men den färgen var slut så antingen får jag vänta tills dom kommer in igen eller så köper jag ett par andra.. Jaja vi får väl se vad jag hittar på :)

Imorgon hinns det inte med mycket. Jag kommer att jobba från 07.45 på morgonen till kanske 20.00 på kvällen.. Hoppas inte övertiden blir så grov men det är det vi ska räkna med iaf så imorgon blir det dåligt med uppdatering så ni vet..

Shit ! Nu ska jag snart gå bort och rösta.. Vet fortfarande inte alls VAD jag ska rösta på... Vet iaf att det INTE blir moderaterna, den saken är ju klar.. Jaja, det blir väl som alla andra år då jag bara bestämt mig när jag väl står i vallokalen haha! Verkligen i sista minuten. Nä nu ska jag grunna på detta dom sista minutrarna här innan det är dags för mig att gå bort .. ojojoj detta var jobbigt.. Ska man kanske skita i o rösta överhuvudtaget? njaa... Det kan man väl inte göra. Nä jag får allt göra detta. Rösta Rätt ! :)  Hörs imorgon igen !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0