PÅSAR

Musiken är på hööög nivå, fönstret är öppet och in strömmar värmen. Vårvärmen :) Jag gillart !! Är i full 'schå' med att packa här nu. Har slängt ner alla mina kläder i stora soppåsar.. det blev en del påsar kan jag ju säga.... och en full tvättkorg haha! Ska snart sätta mig med skorna också. Slänga ner dom i en resväska och passa på att rensa samtidigt. Har vissa som jag till och med kommer slänga ut på tradera.se sen. Nästan helt oanvända. Vem vet dom kanske faller någon i smaken. ;) kommer länka senare när det är klart.
Nu har jag bara några timmar kvar sen ska jag träffa Catta. Jag hade iaf hoppats på att hinna så mycket som möjligt idag. Min sista lediga dag. Imorgon börjar jobbet igen. Lite gott att komma igång igen men jag har lite för lite tid känns det som. Så mycket att göra och så lite tid att göra det på... hmm. jajaj!
Dags att sätta igång igen då kanske :)
hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0