Sommar äventyr

Har suttit här nu ett tag och kollat runt lite på nätet. Försökt överväga sommarens äventyr. Det blir nog iaf en tripp till Skara sommarland innan Leah åker iväg iaf. Det tror jag. Men jag fastnade så sjukt mycket för Kolmårdens Djurpark. Åh ! Vad jag vill dit. Älskar Delfiner och dom har ett helt Marine-world som jag bara Måste besöka. Så Jag hoppas jag kan övertala Rickard till att åka dit i sommar. Vore så oerhört skoj. Att se lite tigrar, delfiner, apor, elefanter ja listan kan bli lång. Men det bästa var väl ändå att man kunde välja att bo i något dom kallade Safari Camp. Det innebär att man bor i safaritält intill savannen, granne med djuren. Att man får ha lägereld med resten av gänget. Och säkert en hel del andra coola saker ala Afrika resa. Jag tyckte detta lät hur fräckt som helst och kommer verkligen visa upp detta. Om inte safaritält boendet lockar så fanns det alltid ett vildmarkshotell i närheten med diverse lyx tillbehör som man fick i priset. Spa, Relax, Barnbio osv osv. Jag kan säga att jag längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0