2012. Årets film?


Ja det kommer jag få reda på den 13 November.
Då får vi se om den är så bra som dom säger och skyltar med överallt. Då ska jag nämligen gå på världspremiären med alltför höga förhoppningar känner jag. Jag har faktiskt låtit bli att titta på för många trailers denna gången. Har sett en ordentligt. De andra mest bara i bakgrunden på tvn..
En film om jordens undergång känns ändå rätt gammalt. Det har ju gjorts förut om man säger så.. Men jag får se vad jag säger på fredag sen då. Då ska jag ge er en recension utav filmen 2012. Inte alltför avslöjande bara för er som vill se den lite senare.

Vad tror ni om denna film? Kommer ni se den? Kommer det att bli årets film?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag har oxå väldigt höga förväntningar om denna film, men tror nog att den kommer att vara riktigt bra, Den ska jag se, och helst på bio :)

2009-11-09 @ 18:11:32 // URL: http://cornetto86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0