Finbesök :)


Nu har vi finbesök ifrån Mexico i Sverige :) brorsans tjej är och hälsar på. Fick träffa henne första gången igår och gud vilken underbar människa. Lite omställning var det att prata engelska hela kvällen/natten igår men det gick allt bra ändå tycker jag :) Vi satt och prata om allt ändå tills natten hade kommit och det var dags för alla parter att sova. Idag åker dom vidare till Göteborg och sedan Köpenhamn. Hon vill ju gärna se så mycket som möjligt när hon är här :)
Hon ville verkligen att jag skulle komma ner och hälsa på så jag lovade att nästa år ska jag åka ner. Hon bor och jobbar i självaste Cancun. AAAH Otroligt. Hon visade bilder och videos och berättade massa saker. Åh jag drömmer mig bort redan nu. Helt sjsukt att vissa ställen har blivit så 'blessed' , likt ett paradis :) Så nästa år spenderar jag 2 eller fler veckor nere i fina Cancun med all lyx du kan tänka dig ;) hehe
Tycker jag är värd att få åka faktiskt, det var helt sjukt hur längesen det var jag var utomlands sist... Hela 5 år sen i februari... 14 februari 2005 var jag på tenneriffa sist och inte åkt sedan dess.. helt sjukt. Inte undra på att jag är nere ibland. Jag är en person som behöver SOL med stora bokstäver och sverige är nog lite fel land att bo i då.. hmm... ajdå..






Jag längtar :D

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh så härligt, hoppas att du kommer iväg dit :)

2009-11-11 @ 18:45:47 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Tack hjärtat :)

2009-11-11 @ 22:11:09 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0