Ingen spruta för mig!



Detta är bland annat nårgra av anlednignarna till att jag inte tänker Vaccinera mig. Detta är ju hemskt. Visst det händer kanske 1 på miljonen säger dom men fy faan för att bli så här efter något som ska påstås skydda människan. Skumt. Riktigt hemskt. Tycker så synd om denna tjejen. usch.

Sen tänker jag inte spruta in något i mig som dom inte vet till hundra procent vad det är eller om det fungerar. Det finns ju folk som har blivit sjuka och dött trots att dom tagit sprutan. Så jag tror att det är ren och skär BS. Nä det blir verkligen ingen spruta för mig. Jag tror däremot att dom som oroar sig alldeles för mycket för denna influesan blir sjuka. Det är ju oftast så.. men men. Detta är inte mer än en vanlig influensa. Bara det att den kom från ingenstans och att folk blev skiträdda. Men hallå. Det är då fler som dött av vanlig influensa också. Vart är det vaccinet då?! -suck- säger jag bara... Get over it.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag kommer inte heller att vaccinera mig

2009-11-02 @ 19:13:37 // URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Gud så tråkigt för denna unga tjejen..

Jag bestämde mig för länge sedan, ingen spruta här heller...

Kramiz

2009-11-03 @ 08:06:24 //
Postat av: Sandra Dee

Det är lätt att säga när ingen i närheten är såpass sjuk att minsta lilla infektion kan ta död på denna "någon" och sen finns det vaccin för den vanliga flunsan också.

2009-11-03 @ 09:23:27 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/
Postat av: Sandra Dee

Absolut Bea.

2009-11-03 @ 15:00:58 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0