Jobb Jobb Jobb

Dagarna går så fort nu. Det är redan lördag och veckan är snart slut. Jisses. Swisch har det sagt rent ut sagt. Rätt gott ändå. Nästa vecka blir lugnare. -puh-
Har precis ätit en pizza. En pizza med chips på ;) Den är så god så man får inte nog. Åt bara en halv men det räcker gott och väl med tanke på alla ingridienser. ^^ Så nu sitter jag i soffan helt utslagen. Tänkte lägga mig och slänga på ett avsnitt av Nip/Tuck innan jag går iväg och möter upp S & N för att hämta ut våra biljetter till New Moon premiären. Wie Äntligen! Ett avsnitt hinner jag nog med.
Sen ska jag nog vila lite till men inte mycket. För sen ikväll blir det jobb för min del. Ska bli spännande. Nytt koncept och nya vakter. hmm Hur ska detta gå.. haha Men det går nog fin fint skulle jag tro. Eller jag hoppas det iaf. På krogen lyckas det ju alltid bli ett eller annat bråk men men :)

Ni får ha en kanon lördag så hörs vi säkert mer imorgon, på självaste fars dag :)

Kommentarer
Postat av: isabelle | fotoblogg

vill du ha gratis glass, kika in på min blogg! :)

2009-11-07 @ 22:24:21 // URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: attis

Vad gott det lät. Måste jag prova nån gång. Natti, natti och suss gott.

Kramiz

2009-11-07 @ 23:40:37 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0