Surrogates

HAHA OJ, såg att jag visst hade råkat posta detta inlägg lite väl tidigt. Skulle inte riktigt bli så haha! Men här kommer lite rättelser (alltså Bruce Willis och INTE Mel Gibson, var lite trött igår ^^) och en fortsättning på det som redan står skrivet här. HAHA måste vart rejält flummig igår när jag grejade med bloggen. inte smart haha :)



Bruce Willis senaste rulle. En lite sci-fi inspirerad film. How do you save humanity when the only thing that's real is you är filmens Tagline. Tycker det berättar ganska mycket om filmens innehåll.
Filmen handlade om en framtid då i stort sätt alla hade sina egna robotar eller surrogates som de heter i filmen. Det är en slags personifiering av en själv som går utanför dörren och gör alla dagliga sysslor istället för en själv. Detta hade kommit till pga att världen hade blivit alltför rädd för våld, sjukdommar osv. Detta var ett sätt att skydda sig mot de ständiga farorna som lurade runt varje hörn.
Bruce Willis spelar dagens "hjälte", som vanligt enligt mig. En kamp mellan gott och ont. Om man nu kan säga så. Ja ni får helt enkelt se filmen själva för att förstå helheten. Filmen var väl okej så sätt, men jag är egentligen inte mycket för robotfilmer..

Kommentarer
Postat av: attis

Tack för de orden . Det värmer. Ha det bäst

Kramen

2009-11-05 @ 12:09:15 // URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0