Atschooo!


Usch... Jag tror jag börjar bli förkyld :( Jag är täppt i näsan, nyser och snorar hela tiden.. HAHA det lät ju fräsht men det är så det ligger till... Huvudvärken kommer och går den också. Hade ju bara varit så typiskt att jag gick och blev råförkyld nu.. Eller tänk om det är svininfluensan?!? HAHA skulle inte tro det. Jag har lite svårt för att oroa mig över just svininfluensan. Tror inte den smittar sååå fruktansvärt mycket som dom påstår att den gör Men men. Har inte riktigt tid med detta iaf, att bli sjuk.. Får dra till med några riktiga husmanskurer med all vitlök i världen. Det borde göra susen.

Har precis kommit hem ifrån jobbet, som jag för övrigt snurrade till ordentligt idag. Skulle vart ledig idag men gick dit ändå haha! Har noll koll på schemat känner jag. Kanske borde kolla det lite oftare. Jobbade iaf och fick ledigt i helgen istället. Snäll Chef man har :) Nu har jag slängt i en maskin med tvätt och senare ikväll bär det av ut till köpcentrat. Dom har extra öppet idag så dom stänger inte förän klockan 22. Underbart. Varför vet jag inte riktigt. Dom firar väl något speciellt eller något som vanligt. Rea skulle det finnas gott om iaf och det gillar vi ju :)
Nä nu får jag börja med maten här. Det vibbrerar i magen på mig.....

Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

kikar in :)

allt bra idag? :)

puss

2009-10-01 @ 19:08:15 // URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0