HJÄLP

Seriöst, HJÄLP!
Är det inte någon där ute som har några super bra hemmatips om hur man enklast reparerar kluvna och slitna hårtoppar. Mitt hår mår verkligen inte bra. Det bästa för mitt hår vore nog egentligen att klippa av alltihop, men det Vägrar jag! Över min döda kropp som man säger.. Det känns som att jag försökt med allt, men det har jag nog inte  -hehe- har iaf haft inpackningar osv. Men vet ni några smarta och bra hemmatips för slitet hår så får ni GÄRNA berätta det för mig :) I need some help!

bild

Kommentarer
Postat av: Evelin

Jag ville bara säga det att jag INTE har några tips. Så nu vet du det :D Men lycka till med håret!

2009-10-16 @ 00:16:13 // URL: http://evelinux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0