hmm rubrik?

Okej det blev ingen pizza för min del igår. Jag åkte till McDonalds med Sofia istället :) Lika gott det. Och dom har ju tydligen börjat med alla olika Big Mac menyer igen. :) HAHA! Gott det.

Jag har kommit på att jag pratar väldigt mycket Mat här i bloggen ibland. Som nu. Jag äter frukost haha. Ni måste ju snart börja tro att jag inte gör annat än bara äter. Men det gör jag faktiskt :) Believe me! Jag har varit och lämnat in bilen idag på lagning. Eller snarare fixning av det som inte gick igenom besiktningen. Den fungerar ju trots allt :) Så på lördag åker jag tillbaka för ombesiktning så jag får det ur världen. Snart, om 40 min så kommer Catta darling och hämtar upp mig. Då blir det fika hemma hos Johan & Camilla och den lilla skiten William :) Han är så jäkla söt. Så då får jag passa på att få lite bebisgos. Barngos kanske är mer rätt ord. Han är ju faktiskt över året nu :) Efter det så är det fort hem som gäller. Fixas och donas innan mamma och (styv)pappa kommer hem för lite firande av Lucia :) Dom var ju tyvärr utomlands när hon fyllde och hade sitt kalas. Men bättre sent än aldrig. Men nu får jag skynda mig lite här så jag är klar när Catta ringer på dörren :)


Hoppas att ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0