Mjau-allergi

Idag började jag dagen med att försova mig... Mindre bra. Men ändå ingen fara på taket. Skulle ju inte jobba men skulle däremot äta frukost med en av mina vänner. :) Som tur är så är hon väldigt förstående så det var lugnt.  Efter fikan så gick jag upp till min kära stockholmare och tog mig en kaffe. Vi tjatade lite, kollade på en lägenhet, tjatade lite till och sen var det dags för mig att gå hem. Min näsa blev så tät och jag kände att ögonen började klia. Sitter fortfarande här hemma med tät näsa. Ögonen har dock blivit bättre. Tur det. Jag är nämligen allergisk mot katter och dom har 2 st i sitt hem. Inte ens min allergimedicin hjälpte idag.. Hmm jaja. Sånt händer väl antar jag. Nu ska jag iallafall lägga mig och kolla på ett Gossip Girl avsnitt innan familjen kommer hem. Sen blir det väl middag och sen får jag lägga mig och läsa lite. Måste ju blir klar någongång :)


BTW. Det blåser verkligen storm här.... usch. Blir till att kura ner sig under filten nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0