Monsters vs Aliens...

Min huvudvärk försvann rätt fort igår ändå tack vare min fästman. Han for kors och tvärs över allt för att få tag på alvedon till mig :) Vi hade bara ipren och ibumetin hemma och det ska jag helst inte ta så, ja han fick helt enkelt åka och köpa alvedon :) Jag fick till och med min hemmagjorda pizza så gårdagen var inte så dålig ändå. Vi kollade på film och myste. En med Raffael och en själva. Först såg vi Monsters Vs. Aliens, en bra och rolig barnfilm. Även vi vuxna skrattade en del . Den var väldigt charmig iaf.

Sen när alla barnen hade somnat så satte på en ny film, Terminator Salvation. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga om denna filmen.. Jag tyckte att det small från början till slut. Inte riktigt min stil. Kan tycka om action filmer men dom behöver ju inte överdriva. Och det tycker jag att dom gjorde i denna filmen. Sen fick jag mig en tanke ställare när Arnold Swarchenegger (!) vandrar in. -haha- Hur många terminator filmer har dom tänkt att göra egentligen..? är det någon som vet det? Om dom typ har något avtal på minst 5 filmer eller något liknande. Tragiskt säger jag bara. Jag är inget stort fan utav några terminator filmer men 1 & 2 är ju betydligt bättre än de som har kommit på senare dar.. det säger jag ju...
Men Terminator Salvation är en film gjord för de människor som gillar MYCKET action. Var berädda på att det skjuts och smäller från början till slut. I hela 115 minuter smäller det. Jag blev uttråkad vid 60... Men som sagt, ingen film för mig och säkerligen en bra film för action älskare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0