fototrött

usch jag har verkligen blivit värlsdsämst på att blogga känner jag, men jag har tappat suget och då är det i stort sett ingen idé för det blir ändå inget bra utav det. Ni förstår säkert.

Hade iaf en fruktansvärt bra dag igår med min Anja. Var ju iväg och fotades i Lidköping. Hur kul som helst, det blev en hel del skratt. Det är så himla skönt när man känner sig bekväm med fotografen och verkligen kan slappna av. Korten kommer nog bli hur grymma som helst. Vi fick ju se några råkopior i kameran och jag tvivlar på att korten blir dåliga med den fotografen. :) Han är så sjukt duktig. Han kommer få foto många gånger i sommar och i framtiden. Vi är fast :)
Nu sitter vi bara och väntar på att korten ska bli klara och komma. Wie så spännande. Sjukt bara att vi var så jäkla trötta efteråt. Det tog verkligen musten ur oss och då fotade vi "bara" i 4 timmar, i streck i stort sett men ändå. Ska aldrig mer klaga på att modeller har ett lätt jobb HAHA! Förstår att dom brukar vara trötta efter en hel dag av fotande. -pjuh-

När vi var hemma i vbg igen så hämtade jag upp Petra och vi begav oss till Vargön och hem till Anja för lite fika och tjat på balkongen innan all sol var borta för dagen. En lyckad dag helt enkelt. Tack tjejer!

men jag saknar plutten ;) snaaart snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0