Usch! Jag är så sjukt dålig på att uppdate...

img_7690 (MMS)

Usch! Jag är så sjukt dålig på att uppdatera nu men jag hinner verkligen inte kära läsare. Det är så synd. För jag hade velat skriva mer. Men snart har julstressen lagt sig och jag har kommit hem ifrån Sälen. Då lovar jag att det ska bli bättring på den fronten. Så Hr kan det ju inte fortsätta iaf. Hur har ni det annars? Har ni hittat alla era julklappar? Jag åker in till Gbg 1 timma tidigare idag för att fortsätta mitt letande.. Wish me luck :S och till något Heelt annat. Jag måste verkligen uppsöka en frisör. AKUT! Ser ut som ett skatbo. På riktigt ! Luggen är för lång, allt är bara tovigt nu, lite slitet och är i stort behov av en nyfärgning.. Suck. Men vill göra något drastiskt. Verkligen en make-over. Som den gången jag blev rödtott typ. Lite förnyelse. Men What to do r då frågan... Ja innan jul hinner jag inte ändå men kanske i mellandagarna, om jag går innan jag börjar jobbet. Det hade ju funkat. För fy faan vad trött jag är på det nu. Fult och livlöst :( usch.....   Aja.. Mitt ständiga i-lands problem det där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova en inpakning med pigment... det livar upp håret ger ny färg. känns och ser nyfärgat ut..



ett tips är att skaffa det..

Finns på studio west inte alls dyrt och det i kassan hjälper dig med vilken färg du ska ha.

2011-01-02 @ 14:45:21 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0