1000 knivar

Idag har vart en jätte mysig dag faktiskt. Fick sovmorgon trots att jag var vaken till 4 igår natt, den är inte illa. Sen åkte jag och jobbade några snabba timmar. Men större delen av dom timmarna led jag i smärta. Helt seriöst! Har inte haft sån här mensvärk på jag vet inte huuur många år. Jag blev helt paff.. Kändes som om någon rent utav vred 70 varv och drog ut hela alltet! Inte kul! Sen att jag blev svimfärdig på det också var inte det roligaste.. Smärta så man svimmar. Aj. ja senast jag hade DET var för typ 7 år sen.. och det vill jag inte koppla ihop det med..  Aja det gick över efter en stund, fick göra en egen alvedonkur och dricka en massa vatten. Kändes som att jag såg ljuset i tunneln när  jag stod med en kund och det bara blixtrade till framför ögonen och suset i öronen kom + att jag började kallsvettas.. Faan säger jag bara. orka!

Efter jobbet och min egenkomponerade huskur mådde jag bättre iaf, tog mig till vargön och fick skottat lite sen åkte jag hem till Anja och Hugo. Skulle ha middag idag :) myste och lekte lite med Hugobus innan de andra grabbarna ramlade in. Christian lagade riktigt god mat idag så jag, Anja, Tony och Jocke smockade och åt som om vi aldrig hade sett mat förr haha! Sen blev det ju naturligtvis det obligatoriska kriget om dom sista fetaostbitarna ^^ haha! Härliga vänner jag har må jag säga :) (btw-jag vann ^^)

Nä nu får jag väl snart krama kudde här. Är ju trots allt en dag imorgon också och har lovat mig själv att INTE somna lika sen idag som igår.
~Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0