Fredag!

Oh ja det är fredag idag. Fredag = Helg! Men det blir faktiskt en lugn helg för mig denna gången.. Idag ska jag ha fredagsmys med Anja. Det blir lite mat, lasagnette mmmm och lite kort spel och säkert en massa pladder som det brukar vara. Kafferep med tanterna som Åkeson brukar säga, haha! Ja säger då de... Så nu ska jag snart iväg och få mat i magen. Är riktigt hungrig nu men fröken anja är ju lite seg av sig ;) inte lätt inte.. Men snart så.. snart är jag mätt och go..

Imorgon jobbar jag först sen blir det en snabbvisit ner till Göteborg. ja! Jag fick mitt älskade soffbord! (det är samma som på bilden här nedan fast mitt kommer att vara fyrkantigt istället. ^^) Förstår ni eller? Jag är riktigt glad nu! Åh så fint det kommer att bli. Wie!

Sen är väl lördagen slut och det är dags för söndag.. helgens sista dag.. Så ja denna helgen blir väldigt lugn, nästa helg däremot.. Alla har fått lön, barnlediga, flyttade o klara och allt är perfekt :) Längtar!

Nä nu ska jag snart dra mig så jag är hemma hos Anja när hon kommer tillbaka.
hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: anna

yeeyyy!!! blir d tg då?ses vi där? =9

2010-01-22 @ 20:38:14 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0