Last time

Dagens Låt

You think you´re loving, but you don´t love me.
I want to be free, baby.. you hurt me...


Klockan börjar bli mycket nu och jag ska ju upp tidigt imorgon. Hade helt glömt bort det.. Har ju möte på jobbet klockan 9.. Jaja det orkar jag med sen får jag väl gå hem och göra mig iordning och ta dagen vid hornen..

Blir så trött på mina känslor.. Vart är mitt gamla jag? Den som inte brydde sig om någon annan än sig själv.. Eller ja, inte riktigt så men just när det kom till killar iaf.. Ingen kom för nära inpå för att kunna såra och var det så så stängde jag bara ute alla känslor och levde loppan ändå. Utan han. Jag hade behövt lite av hennes kraft nu..
Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0