Sömnbrist?

Såå nu är jag kontaktbar igen.. Hemma framför min dator med morgonrocken på.
Sandra lämnade av mig för en stund sen, då fick det bli en dusch och nu sitter jag här.. Denna helgen har verkligen varit lååååååååång.. Många timmar i vaket tillstånd och mindre många timmar för sömn.. men skoj har vi haft iaf :) Inte ofta det blir sånna här långa helger men när dom väl är här så tar vi verkligen i rejält.. Fredagen var riktigt lång.. Hann med rätt mycket. Hann ut till Överby(köpcentrat) fika med sandra och anja, en fika hemma hos Johan & Camilla sen bar det av hem. Gjorde pannkakor och gjorde oss iordning. Gick igenom 2 fester för att senare hamna nere på BL. Tog det bara lugnt, drack några öl, tjatade, kollade på film. Hemma igen var vi inte förän 07.30 på lördag morgon.. så ja den dagen blev lång.. Lördagen var även den lång men långt ifrån lika händelserik. Solade en snabbis, hann med en kaffe och sen hem och göra sig iordning för ännu en kväll på BL.. Kom hem lite tidigare denna gången, var nog hemma runt 5 tror jag.. Så jaa. Jag är lite mör och trött i kroppen idag kan jag ju säga. Kommer slockna som ett ljus sen!

Hade egentligen velat sitta upp och kolla på golden globe senare men det kommer jag aldrig att orka.. Får väl kolla på reprisen istället... Händer ju lika mycket då som nu så varför inte..

ÅH förresten. nu är det bara 12 dagar kvar ! 12 dagar kvar tills jag flyttar! Ska bli riktigt skönt. Har tom fått tag på det mesta nu, även tapeter till hallen. tack anja! Men det som saknas är en tv-bänk och ett soffbord.. så jag får leta vidare.. Eller är det någon som vet någon bra billig möbelsida på nätet kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0