Vinden

Lägenhetsvisningen gick faktiskt jätte bra idag. Det var en riktigt mysig liten etta jag var och kollade på. Eller a den var på 39Kvm så så liten var den ju inte ändå, inte för mig. Jag har bott i mindre haha! Duger alldeles utmärkt för mig. Liten kokvrå men destu större rum :) Känns lite viktigare faktiskt. Hänger inte så mycket i köket ändå så. Den låg dessutom högst upp vilket resulterar i en vindslägenhet med... ja precis! Sne-tak! :D Det tycker jag är så sjukt mysigt. Höjer mysfaktorn rätt rejält enligt mig själv då. Den hade en stor sovalkov vilket är ett stort plus. Rätt stort badrum, 2(!) hallar. Och stora stora garderober för alla mina skor.. och kläder då förståss ;)
Lite minus var väl att den låg högst upp då.. jobbigt med alla trappor men det får man ta om man vill ha sne-tak hihi. Kan nog leva med det, man får ju bra benmuskler om inte annat :) hehe. Nämen resultatet av det hela var bra tycker jag. Vissa saker behövdes ju naturligtvis fixas till och så men det kommer man väl aldrig undan tror jag. Som tur var så tror jag att jag bara behöver tapetsera om i en utav(!?) hallarna. Den första.. Den var knallblå! :S Inte riktigt min färg så det ska göras om, om jag nu får den då vill säga.. Resten av lägenheten hade faktiskt rätt bra tapeter. Så dom behåller jag nog om det inte visar sig vara väldens hål eller världens fettfläckar någonstans *iiik* 
 
HAHA mina fina skillz i Paint. Bra va? Nämen på ett ungefär så såg den ut såhär. Kanske inte riktigt skalenligt men skitsamma :) Det blåa är i badrummet då, badkar, handfat och toalett. Det rödmarkerade är garderober. Stora sådana som sagt. Det svarta är ingenting-bara väggar. Sen ser ni ju köket med plattorna och sådär, det ljusgråa är då kyl o frys haha! Och där pilen är går man in :) Ja och den ljusare blåa färgen ska ju föreställa fönster då. Mycket fint målat eller hur :P haha!

Nä nu kanske man ska göra något vettigt istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0