What a mess

Åh vad arg jag blir.. Vill någon verkligen leva såhär?! Folk som lever så här måste ju enbart tänka på sig själv.. ÅH vad irriterad jag är. Varför? Jo för att jag bor för tillfället i en jävla svinstia! Oh Yes! Men tro nu inte att det är min skit som jag har spridit ut. nej nej.. JAG plockar upp efter mig, diskar efter mig och lämnar inget åt slumpen. Fy faan säger jag bara! Det bara kliar i fingrarna på mig men jag tänker INTE ta hans skit. Glöm det! Synd bara att jag inte kommer att flytta tidigare, jag tror att jag kommer att få ett sinnes utbrott innan mitt utflyttnings datum tyvärr.. Kommer bli galen..

Tror helt ärligt att folk som är stökiga av sig. Som skiter i allt och bara lämnar saker o ting till att mögla igen eller ruttna bort eller what ever, dessa människor är inte ämnade för att bo ihop med en annan människa.. Det går bara inte. Kanske möjligtvis en likasinnad människa, men vem vill egentligen bo i ett skitigt och stökigt hem?

INTE JAG iallafall. Men just nu verkar jag vara den enda.. Åh!

Nu var det ju inte meningen att skriva så argt och nerstämt här på bloggen men ibland måste man få ventilera sig lite annars spricker man. Och eftersom inte mina kära vänner eller min mor var i närheten så fick det bli till er.
Men nu är det slut på det. Har iaf fått i mig lite mat i magen men min hungerkänsla försvann inte förde.. hmm jobbigt värre. Ska väl snart gå och lägga mig ändå så. Får äta mer imorgon. Sen ska jag se till att försöka packa lite fler lådor, boka tvätt tid och sen blir det jobb på eftermiddagen.. Sen är jag lång ledig :) åh så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0