Söndag

Söndag idag igen då. Härliga söndag. Blev lite dricka och fartfyllt igår. Men tror ändå det var jag och muttsson som hade roligast haha :) Först på 30-års kalas i Surte med s-sunds grabbarna och senare bar det vidare till Thn för lite streetrace där vi även mötte upp mina tjejer. Riktigt mysigt :) Bra väder och härligt umgänge.

Idag blir det nog inte många knopp däremot. Har precis käkat lite frukost här hemma hos Rasmus nu med johan på köpet :) Men nu sitter jag själv, dom åkte precis till garaget och jag väntar fin besök här i stenungsund idag :) Sandra kommer ner och även Anja och G-son :) Massa gott folk wie! Blir väl en o annan fika och sen blir det väl en tripp ut till garaget för mig med skulle jag tro.. Kanske till och med kungälv.. vi får se helt enkelt.
NU ska jag iaf sätta på mig resten av mitt ansikte och åka ner till torget o gå i en o annan affär och se om jag kanske hittar något användbart ;) fast det gör väl vi tjejer alltid hehe

Ha en härligt söndag

Kommentarer
Postat av: molly

har du lust att följa mig via bloglovin:) snälla det skulle betyda jättemycket !<3

2010-06-20 @ 15:25:24 // URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0