Vart är du Solen?

Vaknade jätte pepp idag, hade ställt klockan så jag kom upp i tid så att jag kunde åka ut till högarna och sandra så fort som möjligt för att bli lite brunare. MEN när man kollar ut genom fönstret vad ser man då....? VITT, MULET, TRÅK.... faan! Jag som skulle sola gärnet idag... Hepp... så jäkla typiskt. Inte undra på att de flesta svenskar är bleka trots sommaren varje år. Vi får ju för bövelen ingen SOL!! Skit land.. Kan vi inte snurra jorden lite mer så vi får medelhavsvärmen och solen här :) Då hade jag blivit glad. Få bo i Sverige men sammtidigt faktiskt ha bra väder VARJE dag :) ååh vilken dröm.. men det är ju just bara det..dröm.

Så.. vad ska man göra idag istället då..? hmm kanske skulle ta sig en 20-minutare iaf.. Sen ska jag ju fika med Catta lite senare i eftermiddag. Egentligen hade jag behövt gå till systemet och inhandla det flytande som behövs till midsommar men det får jag ta imorgon istället och slåss med resten av packet.. Imorgon ska jag hinna mycket innan jobbet känner jag :S varför kan inte lönen komma idag istället? typiskt..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: toppen! :D ^^

2010-06-23 @ 11:36:06 // URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0