Klackarna i taket!

Mår faktiskt rätt bra idag med tanke på hur länge jag höll igång igår.. Drack nog i 11 timmar.. jösses amalia! Men känslan idag består endast av seghet, ingen skallebank eller nått. Gott det iaf :) Har lite ont i fötterna också visserligen men det är sånt man får ta efter en kväll i klackar..
Vi hamnade till slut på gamla Ullevi där dom hade hyrt lokalerna. Det var lite mäktigt när man gick ut på läktaren och såg denna stora plats.. Nåja.
Sen har jag inte riktigt förstått varför dom sa till oss att inte bli för fulla, var inget speciellt som hände så. Kanske var när vi skulle ge blommorna till cheferna & varuplaceraren då kanske ;) heh hade vart snyggt o snubbla fram då. Njaa.. kanske inte riktigt. Det var iaf en super trevlig kväll med modevisning, presenter, bara överkroppar, god mat, gratis bar och live band!
TACK till alla inblandade! Team Väst vi är bäst! :D


Efter kvällen i Göteborg åkte vi tillbaka mot Vänersborg där jag fortsatte mitt festande med mina vänner. Söta Sandra kom och hämtade mig sen blev kvällen lång. Fast för att festa med dom så kom jag hem rätt så tidigt ändå ;P haha! Runt 4 ramlade jag in här hemma och stenslocknade så fort jag la huvudet på kudden. Det hade vart en lång, händelserik och rolig dag. Verkligen!

Kommentarer
Postat av: djustd

Önskar dig en underbar start på veckan! Kram :)

2010-03-22 @ 08:46:19 // URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0