årets första bubbe!

Har inte varit någron bra dag alls idag. Eller ja, det har det väl så sätt men jag har bara inte varit på humör. Humöret har iofs blivit bättre ju närmare kvällen det har gått. Och att prata med R gör en alltid på lite bättre humör.
Men iaf, slit o släng på jobbet idag. Sliter snart mitt hår på det stället men ÅH så fint det kommer att bli när allt väl är färdigt och allt är på sin rätta plats. (man får tänka så för att inte bli galen, tro mig) DÅ kan vi få andas ut och njuta av våran nya, snygga, fräsha butik :) ~längtar~ Imorgon har vi iaf invigning så Grattis Sverige !

Efter jobbet mötte jag upp min mor och Katarina, sprang runt lite med dom innan det var dags att dra sig hemåt. Men tro mig, innan jag åkte hem så köpte jag med mig lite gott eftersom dagen hade vart som den hade varit. Mmm Årets första Jordgubbar! Sååå himla goda var dom! MUMS

Och fler bubbar lär det ju bli i sommar. no doubt about it!

Nä nu är det dags att knyta sig snart.. imorgon är det upp tidigt igen som gäller, till jobbet, greja i några timmar, öppna butiken, jobba jobba jobba, hem och slappa.. imorgon lär jag väl vara helt slut men det kommer att bli roligt imorgon. invigning ala dressmann :D

Aja, natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0