idag är det dags

Då var det måndag igen då.. Har egentligen en hel del att göra så borde sätta lite fart men jag är så seg idag.. Vet inte varför.. Känner mig helt kraftlös.. Men får väl ta och göra en liten kraftansträning och sätta på sig ansiktet och ge sig ut i pissvädret.. För jag måste få det gjort idag.. MÅSTE!
Sen så är det ju faktiskt inte vilken dag som helst idag.. :D ;) hihi det är en väldigt speciell dag för både mig och älsklingen.. Ska bli så kul det här. Ser verkligen fram emot detta.!

Åh det är så underbrt att ha saker att faktiskt längta till. Älskar den känslan. Nu först så längtar jag till den 11 december. Då blir det julmarknaden på Liseberg med min och Rasmus familj. Ska bli riktigt mysigt.. Det kanske är lite vitt, sådär perfekt mycket snö, lagom.. (då kan jag faktiskt gå med på snö), massa ljus, tomtar och en underbar julstämning :) Sen den 12dec kommer Sandra hem ifrån Teneriffa igen så då får man träffa henne igen, sen är det lucia, sen jul, nyår och sen MARS :D wiie hoppas tiden går fort!
Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0